You're from China, right?

Ja vet att ja har varit helt varldelos pa att uppdatera bloggen. sjukt mycket har hant, sa jag ska forsoka sammanfatta.

philip, en van till en van fran are, har vait har och det vart en helt galet bra tillfalle att dra ut pa en galen klubb. 400!!! E-puben benet var framme. :P
numera ar jag asiat och inte svensk, da 4 pers har fragat om jag kommer fran kina och en fran japan... och aven pa varat favorit glassstalle sa sa dem att jag sag ut som en filipinsk skadespelerska. vad hande???

Aven att Chris, en filipin som jag jobbar med fragade om jag har pojkvan, jag sa da nej och han borjade saga att jag maste tanka pa framtiden och skaffa barn... (framtid!? Jag lever i nuet!)

steam ar helt underbart, blir kvar en manad till och jag alskar det! Karin ar dock inte lika nojd. hon vill ocksa va i steam och inte i 24/7. hon vill ju spana pa rikrik:P

Peeeeeer!!! ja jag pratade me per for nagra dagar sen..saknar dig! skulle verkligen vilja va sallad med dig for en kvall.HALLA!!! ja sakanar ju sjalvklart alla i familjen saaaaaa obeskrivligt mkt!!! om de blir som vi har tankt oss sa blir de fest den 15 maj :D SA BOKA IN DET DATUMET FOR FAAAAAAAAAAN!

i kvall ar det sittning hemma, skulle garna ha sett alla harliga utstyrslar! (KNAPP KORT!) Har hort att det blivit fler incester i familjen, we like! skulle aven ha viljat rockat fett pa sockerbeat i kvall!

Dumfan, mohamudh som har skott sig ratt bra ett tag, har nu borjat hora av sig igen (Men asi, why you not calling me, are you angry? Nej, ja ar int arg, ja vill verkligen bara inte traffa dig.

jag har fatt tillokat i min riktiga familj, da min syster linda har fott barn :D en grabb som heter ludvig :D

forsoker bli brun, (verkligen forsoker hart!) men det gar kappratt at helvete. ser fortfarande ut som en magnesyl och reflekterar kameran.

planerna for yran har andras. (jag som planerat timmar pa bussen for detta) hahahaha. numera ar examensmiddagen pa yran och kickis fodelsedag (fredagen) sa UTGANG PA PLAZA FOLKET!

Saknar er!
Puss LD


Kommentarer
Postat av: Limpan

Efterlängtat!(nu är det bara bilder vi vill ha:P) Förstår vad du menade imorse om att det var lite snurrigt:P (framförallt för en som inte är helt nykter än)



Du kanske skulle spänt ut magen för Chris, hehe, hade han kanske inte haft så mkt att säga :P det är, som ni fått höra, måga juniors påväg och incesten är värre än någonsin!

Jag hejar starkt på din brunhet (Karins också för den delen) :D !!!



2009-03-08 @ 12:42:54
URL: http://majoren.webblogg.se/
Postat av: Ämli

åsa, du har ju ett halvt barn, linn som du försöker ta över;)

Saknar er!! 15e spikar vi!:)

2009-03-08 @ 17:10:15
URL: http://erikssonemelie.webblogg.se/
Postat av: Kicki

Härligt med uppdatering ÅSA, fast har ju fått höra det smaskigaste detaljerna över telefon :)

Jag vill verkligen se bilder, speciellt på RIKRIK!! haha fast karin de prata vi ju om idag!



Längtar varje dag tills ni kommer hem!!!

2009-03-08 @ 23:14:26
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0