pa sondag ar det 2 manader tills vi kommer hem. iaf typ.

jahapp, sa vad har hant den senaste tiden? det mesta skulle jag tro.  vissa saker ska inte talas om och de som vet om det, kan jag lova att det adrig kommer att handa igen. man lar sig av sina misstag eller hur?
det har varit VM i backhoppning och en hel del varldscupstavlingar som jag sjalvklart har missat. och en hel del konserter som jag ocksa missat. har kommit fram till en sak under tiden vi varit har, att jag aldrig nagonsin igen flyttar till ett land dar det inte finns nagon molighet, vare sig tv eller internet, att se backhoppning.

den mesta tiden av min hjarnas tankar gar at till att tanka pa just backhoppning och snusk. jag skyller allt pa asa angande snusket. det ar inte latt att bo med little dirty utan att bli LD nummer 2. eller sa har jag bara inget battre for min pa dagarna da jag hackar gronsaker i sinne.

i dag blev jag utbjuden... av asas (eller asi som hon kallas av denna man) Mahamoud... you have such very beautiful eyes... haha thank you... wanna go and have egyptian dinner with me? ohm, nej tack. jag sa att jag inte hade tid. vilket var sant dessutom.
aven nar jag gick till affaren i dag sa fick jag na killar efter mig som lat som katter osv. hade lust att be dem dra at helvete men jag beharskade mig.

aven i dag sa holl jag pa att seriost sprangas av en skratt attack. . tack gode gud for att det knappt finns nagra svenskar pa hotellet, for de skulle do over vara samtalsamnen. vi holl i alla fall pa att diskutera ollningar och snigla. hon sa ftank va svart det maste vara att snigla? jag rakade saga, Ja men det vet jag val!! hahahahah, lat sa javla fel. jag holl pa att skratta ihjal mig och blev totalt knallrod i ansiktet. varst av allt var u att rikrik var dar inne och asa papekade for honom om hur rod jag var och han sag chockerad ut. stackars grabb, han kommer att ha men for livet over att ha traffat oss. som de allra flesta pa detta hotell.

jag har aven fatt mitt begar av snus stillat da asim, en kille fran nepal helt ovantat tog med sig nepaliska snusar nar han kom hem fran sin semester till mig. blev sa lycklig att jag hoppa upp och krama honom. vilken man!

jag langtar hem faktiskt. efter natur, vanner, backhoppning och alkoholkonsumtioner man angrar dagen efter.
fler uppdateringar kommer inom kort!

alskar er! Pussar/Rabbit



Kommentarer
Postat av: Limpan

Äntligen Karin! :) hahaha! Skrattar högt för mig själv så det ekar på hela tvistevägen!!!! Klart du inte kan bo i ett land där du inte kan se din älskade backhoppning.... Men jag undrar med LD2 - vad hände? Är det så det blir om man lämnar någon ensam med Åsa i några månader? haha!! Vår allas lilla prydis går runt halvnaken och tänker inte på annat.. hmm.. och erfarenheter av saker som ingen bör ha erfarenhet av. ojojoj :D

Fundering - nepalskt snus? bara tobak? Och samma fundering om vattenpipan häromdagn? Bäst för dig/er! :P



Jag lovar att det ska bli alkoholkonsumtion som ångras inte bara dagen efter när ni kommer hem!!!! Det ska spåras som aldrig förr tjejer! Som jag längtar!!!! Men mitt erbjudande (som åsa nog inte hann se) häromdagen står kvar - gourmetmiddag- om niu kommer inom två veckor.

Älskar dig min kära flicka! PUSS&SNUSK ;p från sverige

2009-03-14 @ 13:29:11
URL: http://majoren.webblogg.se/
Postat av: Kicki

Hahaha karin älskade! Du och backhoppningen kommer gå hand i hand i framtiden! fan tänk om du skaffar en man som hatar backhoppning då?? (Alltså om du skulle råka skita sig med Gregor eller tom.. eller kanske KIM???? :P )



Jaa det där med alkoholkonsumtion kan nog alla lova att det ska bli.. Ingen kommer komma ihåg mitten av maj och framåt!!!

Pussss och INGET SNUSK från Tvistevägen 7B

Älskar er!!!!

2009-03-14 @ 15:20:55
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/
Postat av: Elin Haubitz

KARIN! Backhoppning, snusk...och så på mig då FÖRSTÅR JAG. Jag saknar dig. Det är förjävla mycket snö, och jag funderar på att bryta vår (som i år skulle bli min) badtrend. Det suger att bada i isvatten. Det minns jag sedan förra året. Plus att halva meningen med det hela är borta när jag ändå inte får se dig stå mitt i Dellen och förfrysa medan du gruvar dig inför doppet. Doppet som du skjuter på tills jag kommer springande. Jag saknar dig.

2009-04-01 @ 18:59:31
URL: http://elinhaubitz.blogg.se/
Postat av: Mina

det är bra tt du kommer hem snart karin :) så får vi se till att träffas allihopa :D

2009-04-15 @ 10:51:11
URL: http://s-mina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0