obeskrivligt javla kul!

Det ar mycket som ar obeskrivligt javla kul just nu. Mia har nu blivit tillsammans med M om ja fattat de ratt, carro a martin ska gifta sig och har i dubai har det varti poolparty med hogt absint(90%) intag. Kvallen borjade lungt med grillning och nan liten drink, men efter nan timma sa var alla uppe a dansade och det tog inte lange innan forsta personen kastades i poolen.  En efter en, med lr mot sin vilja sa akte vi i och kladerna akte av(nej nej ta de lungt inget naket men alla insag att de inte ar sa latt att simma i jeans). Kvallen rullade pa och gick sjukt fort, innan vi visste ordet av sa var klockan halv fem och vi hade vart i poolen over 2h. Allt gick ratt sa smartfritt. inga kamror lr mobiler i poolen men lilla stackars karin drog forst en vurpa och lanndade pa rumpan(detta minns hon dock inte) sen skulle hon bli ikastad av nagra vanner som tappade henne sa hon slog ryggen i kanten och ar sjukskriven med en bla rygg:S blamarket ar lika stort som handen! dagen efter bestod av bakismat och sloa vid poolen.

Jag maste fa forsvara min mot karins pahopp om att ja har dragit ner henne i fordarvet. jag ar sjukt skotsam och snusk tar inte upp sa mkt tid i mina tankar(jag liggen nog bara pa 20% medans karin erkannt att 90% av hennes tankar bestar av sex och annant snusk!, hon lyckades att fa snuskiga tankar om vara tyska kockar nar jag holl pa med blodpudding? hon behover nuppa!!!!) HON AR NYA LD!!!i mina tankar ligger nog brannbollsyran hogst..har dykt upp lite problem a ja far angest... examensmiddag pa fre och kanske dop pa lordag!!! ja vill ju bara stoka me er mina karaster vanner.

Har blivit van med Rikrik har pa fb sa nu kan ju familjen kolla in honnom!

Blev ju bestamt att ja skulle vara en till manad i steam men nu vill sebastian att ja kommer tillbaka till 24/7 och guiden vill att ja ska till pastery. sa ja maste ta och bestamma mig va ja vill... ja vill ju allt!(inget snuskit menat:p)

Kopt en ny ipod nano, gron ocg jatte sot. men det var inte det basta jag kopte den kvallen, hittade min favorit parfym (paul smith, paris) har sokt den lange och hittat den nu:D

Nu ska jag ta och vara social med min lilla sjukling och nagra vanner...

och vi ska kolla pa blijetter hem.

aaa glomde saga att KC ar har i Dubai, ska forsoka traffa han imorg!


puss

/LD 

Kommentarer
Postat av: Limpan

haha! Ta det lugnt med 90% och pool.... Karin lille vän, vad ska jag säga..Stackare! (Men lite kul har jag:P)

Vad hände Åsa???!!! 20% huh?!kanske ska Karin ta över på riktigt..ojojoj! Kanske inte skulle avstått helgen innan ni åkte;)

Hoppas verkligen du ska spåra med oss under yran!!

2009-03-16 @ 19:06:17
URL: http://majoren.webblogg.se/
Postat av: Kicki

Haha åsa jag tror nog inte det är bara 20% av dig som tänker på snusk och så... isånnfall är det de nedre 20% av dig!!!! :P



Haha jag gillar att du shoppar, då kanske vi kan ta en runda här i THE BIG CITY när du kommer tillbaka!

Åsa du måste va här under yran!!



Love!!

2009-03-16 @ 20:33:50
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0