hemma igen

så nu har vi lämnat vårat kära dubai. vilken otrolig resa.
männsikorna vi träffade där nere var one of a kind. jag hoppas att vi träffar dem igen.

jag har funderat på om denna blogg borde stängas ner nu när dubai resan är slut.
men eftersom att vi är splittrad återigen mina vänner så kanske den ska stängas när sommaren är slut... ska fundera på det. jag gör ju inte särskilt mycket om dagarna nu, så en blogg kanske kan vara ett bra tidsfördriv. att skriva om allt häpnandsväckande jag gör om dagarna.

så let's go... en fråga till allmänheten, hur kan man vara lycklig, olycklig och må dåligt på en och samma gång?

låten för dagen får bli my girl med the temptations. lyssna och lär.

Kommentarer
Postat av: Limpan

tycker defenitivt du ska skriva om allt spännande som händer där uppe!!:) hmm, svaret på din fråga blir nog tyvärr inte mer än - 42. :/

PUSS

2009-06-14 @ 16:55:15
URL: http://majoren.webblogg.se/
Postat av: karin

?

svaret på min fråga? -42?

förklaring tack?

2009-06-14 @ 22:35:56
Postat av: Anonym

haha, liftarens guide till galaxen - svaret på allt är 42 (nåt sånt..) ;)

2009-06-14 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0