b is for brutus

jag och tini var och crousa runt i kväll. ut på hölik och "poppade" till vad rix fm och megapol hade att erbjuda. hörde fairytail 3 gånger. där fick man sin årliga dos.
sen blev det bockarna, aka böcks, som egentligen heter tre bockar. jag var chaffis, vad gör man inte för sin bror?
träffade en hel del människor jag inte sett på väldigt lång tid. vissa var det roligare att träffa än andra... men... det blev lite chockartat kan man säga tror jag. var inte riktigt beredd på det. men mötet var sig likt.
ska sluta prata gåtor nu.
stefan fyller 21 i morgon så då blir det uppvaktning. =D

Kommentarer
Postat av: Limpan

hmm.. kryptiskt detta. vill höra mer när du kommer hit - snart!!! ;D hihi

2009-06-18 @ 10:48:43
URL: http://majoren.webblogg.se/
Postat av: LD

ta å kom till sthlm nu gumman, vi behöver dig här!!!

2009-06-18 @ 17:58:23
Postat av: Anonym

jag kommer ju. men du jobbar. skit i jobbet tycker jag!

2009-06-19 @ 01:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0