Sett från den andra sidan

Kan någon ge mig mitt minne tillbaka?

Efter att ha stigit upp ur sängen insåg jag snabbt att jag fortfarande är rejält påverkad från gårdagen med tanke på att jag inte kan gå som vanligt. den observationen har lett till att jag inte kan gå ner och hämta vatten i receptionen, för där sitter vakten. Detta har lett till att jag nu sitter med århudradets salivbrist och dricker vattnet från mina nudlar.

Är detta smällen man får ta när man börjat dricka whiskey kl 5 på dagen sedan fortsatt dricka non-stop till 1 på natten?

Skulle tro det.

Min ursprungliga plan i går var att hänga vid poolen ett tag och sedan plugga. Något gick snett. Istället blev det whiskey-fall ner i min strupe och dans på hög/låg (?) nivå halva dagen. 
När jag väl kom fram till i att det började bli sängdags, blev det samtal till sverige i stället med åsa. Det är här mitt minne tryter som mest. Vad sas egentligen? Eller var det mest osammanhängade svammel från min sida?

i dag ska jag nog umgås med don-don, det ser jag framemot. Men först måste jag införskaffa vatten, för nu är nudlarna och nudelvattnet slut och jag har fortfarande salivbrist. Hm... ska nog först be en bön till gud om att jag inte ska ramla, tappa något eller yttra mig något om att jag var/är full till vakten därnere. det skulle va pinsamt. då ses vi snabbare än väntat mina vänner. Typ i morgon.

I dag fyller min syster 25! GRATTIS!!!

Puss/ Rabbit


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahah åh älskling. Samtalet igårnatt roade verkligen mig och Linn.

Vad som sas, jaa typ de vanliga hahha. Seriöst backhoppningsprat blev det, samma sak ett antal gånger fick man höra! Sen berättade du lite om rikrik... tror jag de va..

HAHA. gå ner och hämta vatten nu, ta på dig solglasögon så ser du fräsch ut!!!

Love you!

2009-02-18 @ 09:56:51
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/
Postat av: Limpan

hahaha!! samtalet var mycket rogivande:D nog för att man sett och hört en full karin men fan inte i den här klassen.... ojojoj. "lite sång, lite dans, lite naket" (tog du åsas plats som LD?)

Ps hur mår hårddisk och ipod idag?? och vad har vi sagt om alkohol+teknik? hmm

Ta det lugnt med whiskeyn i fortsättningen och kom hem hel är du gullig :P

PUSS ÄLSKLING!

2009-02-18 @ 10:04:18
URL: http://majoren.webblogg.se/
Postat av: karin

hahahaha! jag hoppas att "lite naket" syftar på balkongincidenten och inget annat. eller? gjorde jag något er i går som jag inte minns? vette fan när jag var sådär packad senast. enligt åsa så har hon aldrig sett mig så full.

hm. jag hoppas innerligt att de mår bra, men ja har inte undersökt saken än. :S

pusssssar till er båda!

2009-02-18 @ 11:44:27
Postat av: Limpan

jo det var den jag syftade på, men om det hände nå mer vet jag inte.. du förklarade din kärlek till nån (vi gissade på rikrik) ganska fint ialf;)

2009-02-18 @ 14:44:41
URL: http://majoren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0