Upprörd i Dubai

Livet  här borta rullar på bra. Jobbar, sover och har det underbart kul:). Jag och kaninen borde dock ta tag i vårat projektarbete ordentligt, har ju ändrat oss några gånger om vad det egentligen ska handla om..

Denna dag har varit min värsta dag här borta(går dock kanske inta att mäta med karins gårgdag).Men, den började med ett anfall av en kackerlacka som hoppade på mig i omklädningsrummet när jag skulle ta ner mina skor. senare under dagen får ja ett sms av min kära Linn som berättar att examensmiddagen är under brännbollsyran!!!!!!! Jag får ett lätt utbrott och ringer till Linn, skrämmer nog några på jobbet när ja står och skriker och svär på svenska, dom stackarna såg helt förskräkta ut och frågade lite försiktigt om allt var bra. men nej, allt är inte bra! Sprang till Karin som stod i lugn och ro med sin sushi och berättade nyheten, hon tog det ungefär lika bra som jag. Det går inte, det får inte vara på samma dag för vi och "familjen" har ju storslagna planer för yran. DRA EN GRÄNS för samma datum. Sen så har jobbet varit riktigt tråkigt idag... sjukt lungt.

Har sakt det förr och säger det igen, killarna här är inte som alla andra. Mohammed lr Mahammud som han egentligen heter ringer fortfarande varje dag, ofta flera gånger. Svarar man inte ringer han tills man gör de. Karins Tallat ändrar personlighet varje dag.(karin förnekar dock att han är hennes, att hon är hans) det finns lika lite ett dom som det finns ett vi med mohammed.

Har träffat några helt fantastiska människor. "familjen", ni skulle älska dom!

Fått konstiga frågor om svenskar och sex, och även blivit frågad om ja skulle vilja ta en 28år gammal man från nepals oskulld?! svaret i mitt huvud: NEJ för faaaan, gammal och hårig, drar en till gräns. (Karin har dock glömt nämna i bloggen att hennes älskade indones har hår på öronen!!!(nya mc fluff lr?), så detta skulle ju kanske va något för henne?! va säger du gumman?;P) mitt svar på frågon blev att svenskar bara har sex med folk vi är kära i, inga one night stands förekommer i våran värld. lr hur "familjen"?;P

På torsdag är det dags för sjukhuset igen...jag vill inte!!!! inga mer sprutor!

Förlåt Emelie och Linn att vi gjorde slut över telefonen, vi vet att det är fegt, men känns som att de skulle bli lite dyrt me biljetter hem:P



Puss


/LD



Kommentarer
Postat av: Limpan

ÅSA!!!! Vet du inte att det är fult att ljuga?! HAHA. Fast kanske lika bra att ni inte berättar om ert riktiga liv här hemma:P och det var en bra ursäkt för tillfället iofs;)

Och Karin..... I tanke på hur många års terapi (och kanske t.o.m. lite lobotomi) Åsa behövt/behöver efter så sätter vi stopp för ytterligare en McFluffy! Allas våran far kommer få en dyyyyr räkning :P Det verkar ju dock vara din grej det där med lite smått sciztofrena människor (se bara på din flickvän) hehe!



Biljetter hem var ord jag gillade brevid varandra:)

Saknar er!!!!

2009-02-03 @ 00:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0