taalat

tror den här karln förtjänar ett eget inlägg faktiskt.

sms från taalat:
but y know y are so sweet, it's truth.

jag:
haha i don't really know how or what to answer to that. but thank you, :)

taalat:
Y already answer. And it was cool answer. I will go to gym at 1 o'clock y wanna join me to have nice musceles for your Tatu.

jag:
haha no, but thanks anyway i am about to sleep since i have to get up early.

Hm, kanske jag ska berätta för honom att jag inte gillar killar med muskler (han är inte långt i från att va en biff) utan smala, korta killar med hår på öronen? Vad tror ni?

hahahahahahahaha.

Puss karin aka rabbit

Kommentarer
Postat av: Limpan

HAHAHA!!! Underbart älskling!

Dock är jag tveksam till håret menmen.. Vi har ju kommit överrens om här hemma att accptera varandras val här i livet ;) hehe



Och du/ni - jag hoppas ni tog det där med april på allvar! Kommer ni då så får ni veta maaaassa smaskiga hemligheter;) hohohahaha





SAKNAR ER!!!!!!!!!!!! Dör här i kylan snart jue!

pussar och kärlek till tusen

2009-02-12 @ 22:28:27
URL: http://majoren.webblogg.se/
Postat av: Kicki

Hahaha underbart stumpan!!!

jag börjar nästan tro att ni letar efter män med hår, så som det låter haha.

Karin - skrev ett långt mail till dig på FB om backhoppning :)

Juste jag drömde om dig inatt ÅSA, det var du jag och min storebror, INGET SNUSKIGT!!! vi skulle spela hockey, och du och jag var tydligen grymma.. bytte om med killar gjorde vi också!!



Saknar er, massa kärlek!!! vi räknar ner tills mitten av maj :) när ni är i tryggt förvar igen!

2009-02-13 @ 00:16:16
Postat av: Anonym

Hahaha, Karin! <3:D

Nice muscles for you tatoo? Har du tatuerat dig!!!?? Förresten, imorgon kväll tänker jag ringa dig, bara så du vet (för nu ska jag sova). SAKNAR DIG MEGAMYCKET!!!!!

2009-03-17 @ 23:53:53
Postat av: Malin

Oj, det där sista var från mig.. XD

2009-03-17 @ 23:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0